Zde jsou odpovědi na některé Vámi zaslané dotazy:
------------------------------------------------------------------
Lze ve Vašich obchodech uplatnit elektronickou stravenku Gastro Pass CARD (popř. i jiné elektronické stravenky)?
Ano, včetně TicketRestaurant, Up (dříve Dejeuner), BenefitPlus.
Je možné Vám zaslat písemnou objednávku na více jídel dle Vašeho seznamu (nabídky) zde na webu a pak si je už pouze vyzvednout na prodejně?
Zaslat nám písemnou objednávku můžete, ale vzhledem k tomu, že některá jídla nemusí mít výrobce právě v aktuální nabídce, raději
si svou objednávku zarezervujte osobně přímo na dané prodejně, popř. nám zavolejte.
Nabízíte také rozvoz přímo domů?
Registrujeme občasný zájem zákazníků i o tuto službu, ale naprostá většina z nich preferuje si vybrat dané jídlo vizuálně
přímo na našich prodejnách. Samotný rozvoz by navýšil též cenu pro cílového zákazníka. Hlavním důvodem, proč ale danou službu
dosud ještě nenabízíme je to, že ne vždy od jednotlivých výrobců obdržíme požadovaný a předem objednaný druh zboží či jejich počet.